Dit is een mooie felicitatiekaart en past in een envelop. Het filmpje met uitleg is hier te zien. Met het gekleurde karton is het kaartje al leuk versierd. 2 stukken karton van 21-14 cm. Uit het bovenste karton snijd je eerst de mal uit en gebruikt deze weer binnen in de kaart. De mal is van Marianne D. LR 0169